Atelierul Fanteziei





       Arta este limbajul sufletului prin care se manifestă trăirile cele mai profunde ale ființei noastre.


Acest cerc Atelierul Fanteziei urmărește să sensibilizeze sufletul copilului către dragostea pentru tot ceea ce înseamnă frumos, armonie, cultură, creativitate și originalitate. Prin acest cerc , copii vor deprinde tehnici de lucru specifice artelor plastice și decorative, își vor dezvolta imaginația, creativitatea, îndemânarea și buna exprimare a emoțiilor prin lucru practic.


 COMPETENȚE GENERALE

Competenţele
sunt ansambluri structurate de cunoştinţe, abilităţi şi atitudini
dezvoltate prin învăţare, care permit rezolvarea unor probleme specifice unui
domeniu sau a unor probleme generale, în contexte particulare diverse.

Competențele generale vizate la nivelul Cercului Atelierul Fanteziei sunt orientate
către achizițiile de cunoaștere și de comportament ale copilului pentru toată perioada
de desfășurare a cursurilor nonformale.

1. Realizarea de creații funcționale și/sau estetice folosind materiale și tehnici
elementare diverse
2. Exprimarea ideilor, sentimentelor și a mesajelor, utilizând limbajul artistic-vizual în
contexte variate
3. Transpunerea elementelor din spaţiul real, obiectiv, în spaţiul plastic

 COMPETENȚE SPECIFICE:

Nivelul de studiu: Începători

C 1.1  Crearea de produse artistice, purtătoare de mesaj
    1. 2 Cunoașterea și utilizarea adecvată a materialelor plastice
    1. 3 Observarea și redarea suprafețelor studiate

C 2.1 Realizarea de aplicaţii ce au la bază initiative spontane, atunci când li se pun la dispoziţie
materiale şi instrumente diverse
2.2. Participarea la evenimente culturale, concursuri care valorifică artele decorative

 Nivelul de studiu: Avansați

C.1. I . Punerea în valoare a caracteristicilor instrumentelor și a potențialului expresiv al tehnicilor aplicate,
în contexte diferite

C.2. I. Explorarea unor modalități alternative de exprimare a ideilor, sentimentelor și mesajelor în diferite
domenii artistice

C2.II. Realizarea unor lucrări tridimensionale în urma studiului după structuri arhitecturale

Comentarii